KONTAKT@EPILOG.DK

+45 28 57 68 43

KLAR TIL DET NÆSTE SKRIDT?

Skal du i gang med videoproduktion? Have hjælp til branding og visuel identitet? Have lagt en some-strategi og produceret indhold? Udvikle og eksekvere en brandkampagne?

Vi kan levere alt ovenstående (og mere til) og er samtidig din tætte sparringspartner.

    +45 30 95 87 18

    Book en kreativ session

    kom hurtigt i gang

    • Mød os – fysisk eller online
    • Helt uforpligtende
    • Brug vores ekspertise til gratis kreativ brainstorming og sparring
    • Hør om vores team kan hjælpe dig

    Du vælger selv om det skal være fysisk eller online – hos dig eller os. Tryk på den grønne knap og find en ledig tid i kalenderen.

      Elller Kontakt os her - Kontakt@epilog.dk

      FAQ

      Hvilke services tilbyder vi?

      Vi er et reklamebureau, der specialiserer sig i videoproduktion, social media og branding. Vi transformerer og vækster socialt ansvarlige, bæredygtige og sundhedsfremmende brands i Danmark.

      Hvad er prisen på VIDEOPRODUKTION?

      Prisen på videoproduktion afhænger af faktorer såsom mængde af content, locations, leje af udstyr, antal optagedage, casting, post-produktion mv.

      Vi arbejder dog typisk med vores kunder i følgende prisniveauer:

        1. 15—30.000 kr.
        2. 30—50.000 kr.
        3. 50—100.000 kr.
        4. 100—300.000 kr.
      HVAD INDGÅR I PROCESSEN FOR VIDEOPRODUKTION?

      Alle projekter er forskellige, men overordnet set kan produktionsprocessen brydes ned i tre faser:

      Præ-produktion: Det er her vi arbejder sammen om at lære din virksomhed at kende og sammen definerer, hvad produkt vi skal ende med. Det er her vi kan finde på at stille spørgsmål som: Hvad er formålet med videoen? Hvem er jeres målgruppe? Hvilke platforme skal videoen deles på?

      Præ-produktionen er også her, hvor der bliver udviklet manuskript, fundet lokationer, kontaktet skuespillere, bestilt udstyr og selvfølgelig aftalt budgetter.

      Produktion: Også kendt som “optagelserne”. Det er her materialet til videoen bliver filmet — det kunne være interviews, eventmateriale, produktskud, dækbilleder, osv.

      Post-produktion: Når alt materialet er blevet optaget begynder klipperen at samle produktet. Undervejs vil klipperen arbejde med tekst, grafik, lydmix og musik.

      Denne fase opdeler vi i udkastnæsten færdigfærdig. Det vil sige at der er to omgange rettelser før det endelige produkt.