KONTAKT@EPILOG.DK

+45 28 57 68 43

SOCIAL MEDIA & ANNONCERING

Brug krudtet der, hvor dine kunder er

Normalt arbejder vi ikke med begrebet ONE SIZE FITS ALL, men når det kommer til sociale medier, er det helt afgørende, at du er til stede. Du skal være til stede på den eller de platforme, hvor din målgruppe er, og hvor det giver mening at markedsføre dit produkt eller service.

Stort set alle købsparate mennesker bruger tid på de sociale medier — og netop fordi vi bruger så meget tid, har vi også lært at filtrere i det indhold, vi bliver eksponeret for.

Tænk over det næste gang, du scroller igennem feedet. Hvad får dig til at stoppe op?

Det er faktisk en god ting at være anderledes

Alle konkurrerer om opmærksomhed fra potentielle kunder.

Som med grafik, stills og videoproduktion er kunsten på sociale medier at vise, at du er anderledes. Det er video til sociale medier et godt redskab til.

De sidste år har vist os, at der satses mere og mere på videoformatet. Men det er stadig billeder (især på Instagram, Facebook og LinkedIn), der dominerer, selvom videoerne typisk er dem, der får os til at stoppe op.

Video på sociale medier er et godt værktøj til netop at være anderledes. Levende billeder fanger øjet og kan formidle budskaber på en helt anden måde end en tekst eller et billede. Derfor er det også værd at bruge krudt på. Både organisk, men også betalt, hvor du laver annoncering for at booste din eksponering.

LAD OS OPTIMERE JERES SOCIALE MEDIER OG…

      • Øge jeres organiske og betalte reach
      • Øge jeres omsætning
      • Nå ud til potentielle kunder
      • Skabe et ensartet udtryk på jeres platforme

PRODUKTER FRA SOME-HYLDEN

      • Definition af formål og målgruppe
      • Medie- og kommunikationsplan
      • Faste produktionsdage
      • Løbende optimering af dit indhold og dine annoncer
      • Rapportering af performance
      • Leadkampagner og leadgenerering
      • Split-tests
      • Øge jeres omsætning
      • Nå ud til potentielle kunder
      • Skabe et ensartet udtryk på jeres platforme

Smarte valg er kloge investeringer, der giver mere igen

Vi laver Smarketing.

Smart marketing, der får dig ud over stepperne. Uden at spilde dine penge. Vi ser nemlig desværre tit, at penge bliver brændt af på marketing, og særligt annoncering, uden at give meget tilbage, fordi der mangler en klar kommunikationsstrategi med en defineret målgruppe og et klokkeklart formål. Uden en retning, vil dine annoncer klare sig middelmådigt og du vil stå tilbage med data, der ikke vil gøre dig meget klogere.

AT LAVE ANNONCER uden et klart formål er lidt ligesom at købe aktier med lukkede øjne og håbe på det bedste. For det meste en skidt investering.

DERFOR SKAL DER LÆGGES EN STRATEGI

1. Find ud af hvor din målgruppe befinder sig – og hvor du bedst muligt kan markedsføre dit produkt. Sælger du keramik er Instagram oplagt, men sælger du B2B IT-løsninger er LinkedIn stedet for dig.

2. Producer annoncer til dine sociale medier og test dem af. Lav variationer af dem der klarer sig bedst.

3. Dyk ned i data. Hvordan klarer annoncerne sig over tid? Får du den ROI (return on investment), du har sat dig for? Data guider dig til at undersøge effekten af din indsats og træffe nye beslutninger.

Det tager tid og en kontinuerlig indsats at drive annonceringen. Derfor arbejder vi tæt sammen med dig og overtager ansvaret over dine annoncer, så du kan fokusere på andre vigtige ting i virksomheden.

Vi guider dig i at sammensætte de elementer, du har brug for, for at opnå dine mål

Vi har ingen faste priser, men udarbejder altid et tilbud baseret på den konkrete opgave. Når vi har snakket om dine behov, ønsker og visioner kan vi sammensætte et tilbud.